عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «سراج24»:

فرمایشات رهبری در مورد مذاکره با آمریکا فصل‌الخطاب بود/ تشخیص دوست و دشمن نظام با رهبری انقلاب است

رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی دقیقا سیاست‌های نظام را برشمردند و فرمودند که دقیقا ما چه کسی را دشمن و چه کسی را دوست می‌دانیم.

 

محمد‌صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج24 با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع مذاکره با آمریکا اظهار داشت: رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی دقیقا سیاست‌های نظام را برشمردند و فرمودند که دقیقا ما چه کسی را دشمن و چه کسی را دوست می‌دانیم.
 
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها هم با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب پاسخ ملت ایران را دریافت کردند و فهمیدند که سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران بر چه اصلی استوار است لذا آنها هم باید ثابت کنند که دشمن ملت ایران نیستند و دست از دشمنی بردارند.
 
جوکار با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در ابتدای سال 92 برای همه کسانی که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند فصل‌الخطاب بود، افزود: با فرمایشات رهبر انقلاب فریبی که آمریکایی‌ها برای افکار عمومی داشتند برای همه روشن شد و روشنگری کاملی برای همه به وجود آمد.
 
وی اظهار داشت: در سال 92 ما نباید به برنامه‌های انحرافی بپردازیم و باید بر اساس چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران و تدابیر رهبر انقلاب در عرصه سیاست خارجی عمل کنیم تا به اهداف کلان نظام برسیم.
 
اخبار مرتبط

در صورت تهدید موجودیتی دکترین هسته‌ای تغییر می یابد

چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟ + ویدئو

اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب دیدار کردند